Monday, April 1, 2013

Bulut İnşaat bildiğiniz gibi..

     5 Nisan 2013 günü paramı bana geri ödediler ancak aşağıda yazılan tüm süreç gerçekti, haberdar olunuz ve ruhsat sormadan hiç bir projeye girmeyiniz.

     Bulut İnşaat 31 Mart 2013 tarihinde kendilerini ziyarete gelen daire hakkı sahiplerine benim (Oğuz Han Erol) paramı verdiklerini ama benim projeden çıkmak istemediğimi söylemişler, buyrun okuyun, altta da benim yine yalan söylediklerini ispat ettiğim belgeler var:


Ben onlara 25.02.2013 tarihinde ihtar çekerek sözleşmeyi tek taraflı feshettiğimi söyledim. Onlar da avukatları aracılığıyla ile ihtarıma ihtarla cevap verip tek taraflı feshimi kabul ettiklerini söylediler. Bu konuşmalar Mart ortasında oldu. Şirkete defalarca da mail attım avukatları parayı ödeyeceklerini söyledikten sonra. Maillere cevap alamadım. Yazılı hiç bir şey paylaşmak istemiyorlar yarın öbür gün mahkemede kullanmayım diye. Sözlü olarak her hafta bir sonraki hafta ödeyeceklerini söylüyorlar. Yapmaya izinleri olmayan bir binayı bana satmaya kalktıkları için paramı geri ödemelerini istememin ardından 15 gün geçmişken onları ziyarete gidenlere biz ona parasını veriyoruz ama almıyor diyorlar. Maalesef Bulut İnşaat 'ın düştüğü son durum bu. İşte avukatlarının bana ihtaren cevabı: 


Ben Oğuz Han Erol Bulut İnşaat'a Haziran 2011 tarihinde bulaştım. Evviva Gümüş City projelerinden daire almıştım. Bulut İnşaat hakkında sevdiklerinizi mutlaka uyarın.

Bulut İnşaat 'tan daire aldıysanız grubumuzda yazışmalarımızı takip edebilirsiniz: 

No comments:

Post a Comment